The Washington Post

Very similar to a New York Post article written last week, The Washington Post published a pseudo-fact check on the Trump administration’s claims that child separation is due to a class action settlement and more recent court rulings. Both papers said the Trump administration was incorrect and both papers are dead wrong. The Post begins its article